středa, listopadu 21, 2007

Stránky z deníku X

Dneska jsem ráno při balení věcí ulomil nožičku u stojánku na mikrofon. Od tý doby co jsem ho měl s sebou v Andriesvale je plnej písku a jedna nožička už nešla pořádně zaklapnout. Je to z plastu a tak dlouho jsem se snažil nožičku citlivým tlakem zaklapnout až se ulomila.

Stojánek jsem ale prozřetelně přecijen vzal s sebou. U Andriese nahradil třetí nožičku slovník, takže mikrofon jakžtakž stál. Chtěl jsem dneska nahrát nějakej další text. U těch ostatních nahrávek v místech kde nic dál nevím, mi Andries omílá furt to samý ale o úsecích na který se ptám mlčí. Asi se ptám blbě, nebo to jejich význam nejspíš nejde dobře laicky vyjádřit v akrikánštině.

U De Wittů jsem nahrávku připravil pro transkripci, zapsal metadata. Všiml jsem si, že jsem v nahrávce zachytil zase ňáký vysokofrekvenční interference. Mé schopnosti a zručnost v Audition se značně zlepšily takže jsem byl schopen frekvenční pásmo izolovat a převézt do do slyšitelného rozsahu. Víc o tom v mém blogu pro vynálezy.

Večer jsem u De Wittů stáhl a nainstaloval Firefox, abych mohl do blogu uploadovat i fotky. Pak dokonce šel v Gmailu i čet, tak jsem u De Wittů zbytek večera propsal se Soňou.

Žádné komentáře: