neděle, listopadu 18, 2007

Stránky z deníku VII

Ráno jsem dlouho spal. De Wittovi mě pozvali k nedělnímu obědu. Byla u nich dcera se svým snoubencem. Bavili jsme se tak trochu o sobě, národních zvyklostech v Německu a Jižní akrice, o koníčkách, atd. Odpoledne jsem moc nepracoval, spíš jsem ho prolenošil u tetrisu a koukáním na filmy, který mi Lena zkopírovala na disk. Das Leben der Anderen je dobrej film.

Večer jsem byl u De Wittů zase, říkali, že můžu na internet i u nich. Maj mikrovlnný připojení, který je ale zoufale pomalý. Teoreticky by mělo umět ňákejch 20 KB/s, ale asi že je špatnej signál či co, je to pomalu horší než modem ,jen 4 KB/s. Ale platěj jen za přenesený data, takže na ty emaily a text do blogu to stačí.

Pouštěl jsem jim na Youtube naše videa jak se staví kamenná stavebnice.

Taky se vyptávali, co dělám, jak v Německu žijem atd. Když se zmínili, že mají doma taky akordeon, trval jsem na tom, aby mi ho ukázali. Je to Hohner,Verdi III, ale ve velmi zuboženým stavu. Prošoupanej měch, vychlíplá klapka, jeden z basovejch čudlíků zůstává zamáčknutej. Po chvíli seznamování jsem na to zahrál Marjánko, Marjánko, ale nerozluštil jsem systém asi 120 basovejch knoflíků, takže jen bez doprovodu.

Žádné komentáře: