úterý, ledna 22, 2008

Disk se očividně osvědčil

Protože mi napsali ohledně novýho disku i z tý druhý prodejny v Lipsku, kde jsem si ho chtěl nechat objednat a zabudovat. Taky už disk nemůžou objednat. Koukal jsem se dneska znova do obchodu, kde ho včera nabízeli, a ejhle, už ho nemaj. Mají už ho jen jako SATA. Ty IDE se asi moc osvědčili a přestali se vyrábět, dodávat a prodávat.


V obou dvou prodejnách mě měli za blázna, proč si chci do 7 let starýho notebooku kupovat novej disk. Asi mají nějakou podivnou představu o 7 let starým notebooku. A taky říkali, že mi to nevyměněj.

Tak jsem se porozhlídl po internetu po jinejch prodejnách a naštěstí jsem našel ještě věrohodnej elektronickej obchod, kde ten disk mají.

Pak jsem koukal do servisních příručky pro Inspiron 8200, jak komplikovaný je, vyměnit harddisk. Je to brnkačka:



Takže si disk objednám a vyměním na vlastní pěst. Než tak učiním, vymontuju ten disk co tam mám teď a podívám se, má li 44 pinů.

Žádné komentáře: