neděle, července 08, 2007

Oranžová móda

Minulý rok mě Soňa upozornila, na jednoho kluka, kterej se oblíká jen do oranžových věcí (kalhoty ale nosí černý). Brali jsme to jako jeho osobní vrtoch, prostě se chtěl mermomocí odlišit od ostatních. Ale od tý doby se Soňou pozorujeme, že se oranžová teď čím dál tím víc nosí. V sobotu jsme byli na festivalu lidových tanců v Rudolstadtu a tam byla koncentrace oranžové opravdu vysoká. To mě nutilo k zamyšlení, zda se oranžová nevyskytuje častějc třeba jen u příznivců lidových tanců. Ukazuje se, že ne. Pana holiče, Sonina souseda, jsem potkal v oranžovým tričku, když jsem odjížděl do práce, a dneska taky jsem ve městě viděl paní v křiklavě oranžovým roláku. Asi začnu počítat a sem zapisovat, kolik jsem každej den viděl oranžovejch lidí. Se Soňou si vždycky řekneme „poplach“, když vidíme někoho v oranžovým.

A jsem zvědav, kdy zase začne bejt oranžová vzácná. Další módou opomíjená barva, která by se potom mohla začít nosit je světlá fialová, jako měl Commander Keen, taková lila, jak tomu říká Božena Tlučhořová.

1 komentář:

buy accutane řekl(a)...

It is manufactured by Roche Pharmaceuticals... To be sure this buy accutane medication is not causing harmful effects, your blood may need to be tested on a regular basis.9 Million to Three