pátek, června 22, 2007

Hudba z reklam na iPhone

Hned když jsem uviděl první z reklam na iPhone, říkal jsem si, jak perfektní k tomu epláci (zaměstnanci firmy Apple) vybrali hudbu. Neumím přesně vyjádřit, jaká ta hudba je. Je záměrně volená tak, aby navozovala pozitivní pocity u co nejširšího publika a byla nevtíravá ovšem aby si ji každý všimnul, zvláště ke konci, kdy jsou střihy v reklamě perfektně sladěny s jejím rytmem. Zapátral jsem na internetu, a vypátral jsem, že je to lehce krácená předehra či mezihra písničky Perfect Timing (Orba Squara). Přijemné je, že melodie v písničce zní přesně stejně jako v reklamě. Nechce se mi věřit, že by to byl interpret nahrál pro reklamní soudtrack znovu a přitom to znělo tak stejně. Každopádně jsem se tak dozvěděl o skupině (nebo jednotlivci?) Orba Squara, jméno který mi předtím vůbec nic neříkalo. Docela by mě zajímalo, o kolik se zvýší prodej jeho alb.

Žádné komentáře: