čtvrtek, února 23, 2006

U doktora

Protože jsem již třetí noc hodně kašlal, musel pořád smrkat, a škrábalo mě v krku, přesvědčil mě Arjun, abych tu šel k dokrorovi. Doktor a zároveň lékárník tu je hned na první křižovatce, asi 300 m od baráku, kde máme kancelář. Měl tam takový kiosk, bez oken a dveří, připomínající autobusovou zastávku. V něm psací stůl a regály plný léků. Uměl dobře anglicky, takže jsem se s ním domluvil i bez Arjunovy pomoci. Řekl jsem mu o své teplotě v pondělí, o škrábání v krku, který začlo třetí den v Kathmadu, o nosu a plicích produkujících obivuhodné množství hlenu (asi aby se zbavili prachu?). Pan doktor si mě prohlídl, poslechl a nakázal mi dvakrát denně kloktat horkou vodu. Dal mi ještě pár prášků proti alergii, sirup proti kašli, a ňáký antibiotika, který mám brát dvakrát denně vždy po jídle. (V Nepálu jedí jen dvakrát denně.) Stálo to 250 rupií, tedy asi 3,5 $.

Žádné komentáře: