úterý, února 14, 2006

Žirafa

Let do Nepálu probíhal překvapivě dobře, jen odlet z Dohy se opozdil asi o hodinu. Zato jsem však z okna Airbusu 330 viděl zajímavé věci. S kufrem jsem se v Kathmandu šťastně setkal, ikdyž trvalo dlouho, než jsem ho našel. U výstupu z letiště na mně se svym známým čekal majitel hotýlku, kde mi kolega sehnal levný ubytování, a ti mě odvezli z letiště přímo do hotelu. Provoz v kathmandských ulicích byl pro mně dost šokující. Každý, kdo navštívil nějaké asijské město, ví o čem mluvím. Snažil jsem se provoz natáčet jako videjko mým foťáčkem, ale protože nemá tak širokoúhlej objektiv, není vidět nic tak hroznýho. Ve městě se sice jezdí poměrně pomalu, asi 40 km/h ale bohužel se málokdy jede pomalejc a bezpečnostní odstup od ostatních aut a všudypřítomných motocyklistů a chodců je asi 5 cm (trošku jsem si zapřeháněl, ale pripadalo mi to tak). Posted by Picasa

Žádné komentáře: