neděle, února 19, 2006

Holič

Ještě jeden zážitek z turistické procházky po Kathmadu. Šli jsme se Sindy a Ajayou (bratr majitele hotelu) po městě kolem holiče. Sindy říkala, že bych se mohl nechat ostříhat, že tak levně mě v životě už nikdo neostříhá. Tu jsem si vzpomněl, že mi to rodiče doma říkali taky, a že když budou v Biratnagaru takový vedra, že bude lepší nemít tak dlouhý vlasy. Pod podmínkou, že Sindy návštěvu holiče fotograficky reportážně zdokumentuje, jsem se za 25 rupií (asi 30 centů) nechal ostříhat. Líbilo se mi to tak, že pomýšlím na to, nechat se po návratu z Biratnagaru ve stejným holičství i oholit. Ještě nikdy mě neholil holič pravou břitvou. V Německu tahleta kdysi tak rutinní službička vyjde dnes na pár desítek eur. Ovšem má chytrá kniha turistického průvodce po Nepálu varuje, poněvadž je tu riziko: nedbale vydezinfikovaná břitva, malé škrábnutí... Na druhou stranu mi holič při stříhání vlasů taky břitvou holil ty malý vlásky a nic se nestalo. Posted by Picasa

Žádné komentáře: