sobota, března 01, 2008

Mám novej telefon: Nokia E65 první dojmy

Bránil jsem se tomu dlouho zuby nehty, prtože mě můj starej Siemens C55 slouží dobře. Ale v práci u tatínka zakázali telefony s foťákem, a tak mu jeho zbrusu nová Nokie E65 je na nic. Tak jsem si ji vzal. Přecijen mu vydrží baterka dýl než tomu mýmu Siemensu.

Z Ovládání moc nadšenej nejsem. Chodí děsně pomalu. I obyčejná SMSka se někdy načíta dlouho, asi 3 s. Nechápu proč. To je dneska takovej problém na tak nadupanejch telefonech naprogramovat rychlý prostředí? Touchscreen by byl lepší volba než nějaký titěrný tlačítka.

Většinu funkcí, který jsem na Siemensu dělal dvěma až třema zmáčknutíma tady dlouho hledám někde hluboko v menu. Například přiřazování jednotlivých kontaktů do skupin. Já vím, že se to dělá jen jednou u každýho kontaktu, ale když jsem si importoval 50 kontaktů ze sim karty, přiřadil jsem jich asi 6 a vykašlal se na to. Přece nebudu u každýho dolovat někde v meníčkách a scrollovat tři stránky povelů abych vybral že chci kontakt přiřadit do skupiny.

Vývojáři by dneska měli počítat právě s tím, že si uživatelé do novýho mobilu kontakty importujou z toho starýho. Tak když maj tak blbě strukturovaný meníčka, mohli udělat nějakou zkratkovou utilitku na přiřazování kontaktů do skupin.

Komunikace s počítačem přes Bluetooth je dobrá. Náši domácí bezdrátovou LAN to taky našlo, ale brouzdání na internetu jsou muka, přestože používám Operu mini. Myslím že slepci se na slepeckým internetovým terminálu brouzdá rychlejc než vidoucím lidem na nokii.

Žádné komentáře: