neděle, března 09, 2008

Jsem profesionální uživatel

Soňa si jednoho dne kupovala lístek v automatu LVB (Lipských dopravních podniků), a zjistila, že když se nezmáčkne žádná z voleb, ale začne se zadávat číslo na numerický klávesnici, tak vás automat na jízdenky pozdraví lichotkou, že jste Profi-Bediener. Lístky si pak lze kupovat zadáním tajnýho kódu. Dneska jsme se vraceli z představení dvou skupin improvizovanýho divadla a jak jsme měli na tramvajový zastávce dlouhou chvíli, zkoušel jsem zadávat různý kódy.

Měl jsem po ruce starou jízdenku, tak jsem prostě zkoušel zadávat různý nicneříkající čísla, který jsou na ní porůznu natištěný. Tak jsem přišel na to, že obyčejnej lístek lze ke koupi zvolit zadáním tajnýho kódu 7277701, čtyřjízdovou jízdenku pak zadáním 7277702 a krátkej lístek má kód 7277703.

Žádné komentáře: