čtvrtek, prosince 06, 2007

Stránky z deníku XXV

Ráno jsem dlouho spal, do půl desátý, poněvadž jsem půlku noci probabóněl koukáním na filmy. Nasnídal jsem se a jal se připravovat dlouhou sobotní nahrávku s fekálním příběhem na zítřejší přepis afrikánskejch vět. Nahrávka byla tak dlouhá, že to trvalo až do půl čtvrtý. Bylo to namáhavý. Když jsem ke konci už jen překopírovával data z jednoho okna do druhýho poslouchal jsem Klipwerf a moc se mi chtělo zase zajít se Soňou na Zerrwanst tancovat.

Lena zkoumala n|uuskej korpus na ditranzitivní slovesa, a předběžně zjistila, že vče nasvědčuje tomu, že n|uuština žádná nemá (-: Tím asi padá vyplňování pečlivě připravovanýho dotazníku jednoho z vědců na MPI, kterej se o taková slovesa zajímá ve všech jazycích. Teď nám ještě zbývá podložit Lenin úsudek datama z korpusu, aby se každej mohl přesvědčit, že tomu opravdu tak je. To bude asi co budu dělat teď o víkendu u De Wittů.

Šli jsme pak s Lenou do internetový kavárny. Musíme se podívat, co říká Tom na to placení, jestli nemá nic proti těm 150 R denně.

Potom jsem promyslel strukturu databáze, do který budeme zapisovat data o slovesech, abychom mohli zjistit, zda n|uuština opravdu nemá ditranzitivní slovesa. Prodskutoval jsem s lenou, co všechno bude muset databáze pojmout, a hned jsem ji vytvořil. Zapsali jsme tam s Lenou pár dat o slovesech z Andriesova korpusu. Než odjedu, zkopíruju databázi Leně, abysme mohli každej zapisovat svoje data a pak je v Lipsku sloučíme.

Večer jsem ještě uvařil vrtulky s masovou omáčkou, aby se to zejtra jen ohřálo a my se nezdržovali s vařením oběda pro 5 lidí.

Žádné komentáře: