úterý, prosince 04, 2007

Stránky z deníku XXIII

Ráno babky ne a ne přijet. Tak volám, a dozvídám se, že Klaudie se rozhodla tady tenhle tejden nebýt, tak místo ní přijel s babkama vnuk Mário, kterej se ukázal bejt na přepis afrikánštiny taky dobrej. Přijeli až v poledne, ale za odpoledne jsme toho stihli hodně. Myslím, že když zejtra začneme ráno v 9, tak toho stihnem ještě mnohem víc. Domluvili jsme, že mu zaplatíme za celej den práce 70 R. Klaudie dostávala za 2 h pajdu a matlala se s tím tužkou na papír nebo to ťukala do Wordu. Já ty texty nechávám Mária diktovat a píšu si to sám rovnou do programu, kde je musím analyzovat. Jde to mnohem rychlejc.

Bylo už pozdní odpoledne když babky a vnuk odešli. Spěchal jsem do internetový kavárny abych ještě stihl poslat mejly, ale nestihl jsem to. V druhý internetová kavárně, která má otevříno dýl zrovna nešel internet. Tak jsem měl smůlu. Objednal jsem v kolařství nepíchnutelný (resp. hůř propíchnutelný) duše. Tlustý pláště Schwalbe, jako mám v Lipsku, neměli a nemůžou objednat. Za tlustý duše dám 100 R. Jsem zvědavej, kolik vydržej. Měly by přijít za dva týdny. Koupil jsem si do zásoby raděju ještě 20 záplat.

A koupil jsem si 2 l vanilkový zmrzliny za 20 R, abych nebyl tolik smutnej, že to s internetem nevyšlo. Dal jsem si ji hned jak jsem přijel. Poslouchal jsem k tomu CDčko Hantam Drafstap od Klipwerfu, který jsem si tady koupil.

V podvečer jsem si po dlouhý době zase zakouřil.

Včer bytná grilovala a pozvala všechny svoje blízký a příbuzný, tak byl velká masitá žranice, na kterou nás pozvala.

V noci jsem nemohl usnout. Kousal mě komár, a já se ho snažil vyslídit a zabít, ale po dvou a půl hodinách bdění jsem to musel vzdát.

Žádné komentáře: