středa, září 05, 2007

Procházka po Londýně

Studentská kolej International Hall přijímala nový návštěvníky až od 2 hodin. Takže ikdyž nám trvalo 3 hodiny v dopravně zkolabovaným Londýně bez plánu měta dostat se ze Stanstedu až sem, měli jsme ještě asi 4 hodiny čas trajdat po městě.

Bohužel jsem si nevytiskl mail, kterej mi Píďa poslal, takže jsem nevěděl, kam jít a co si prohlídnout. Recepční na koleji říkal, že budu potřebovat vlastní ethernetovej kabel, že WiFi nemaj. Takže jsme se s Martinou vydali do nejbližšího obchodu koupit kabel. Dal jsem za něj 7 £. Pak další co jsem si koupil byl pořádnej plán Londýna. Za 5,50 £.

Šli jsme se podívat na Covent Garden, místo, který si Martina pamatovala ze svý návštěvy Londýna před lety. Moc mě nezaujalo, tudíž jsem tam nic nefotil. Bylo tam jedna malá, špatně zásobená, předražená, ale hezky staře stylová prodejna dýmek.

Cestou zpět jsem koukal po ulicích a mé fotografické vybíravé oko spočunulo zde na tomhle papírnictví



a na tomhle průchodu, do kterýho se smí jen s přísavkama:

Žádné komentáře: