úterý, září 04, 2007

Hurá, Lon... Stansted?

Ano Stansted Mountfitchet. Takovej zanedbanej, malebně ošklivej, industriální prdelákov 55 km SV od Londýna, ze kterýho se za tučné peníze (ušetřené na letence) jede tři čtvrtě hodiny Stansted Expresem do centra města. (Jízdenka za 36 € na osobu).

Hlavní a jediná (ano, slepá) kolej, sloužící letišti k přepravě 25 miliónů cestujících ročně, na mě velmi zapůsobila. Pohotově jsem zachytil i zvukovou kulisu Stanstedského nádraží. Angličan Martin mě na letišti upozornil na typycky londýnská nesrozumitelná hlášení. Jedno takové zazní v nahrávce. To co funí ve stanici a skřípe není vlak, nýbrž všelijaký potrubí a přístroje, který tam jsou. Kolem mě projde paní s vozíkem na kufry, kterýmu pajdá kolečko:



A ještě jsem vám natočil jízdu Stansted Expressem. Pražce drncaj, ale není to to melodické dú dá dú dá.

Žádné komentáře: