sobota, srpna 11, 2007

Artyčokovník ve sněhu

Na výstavě současných malířů v Lipsku mě zaujal tenhle akvarel. Jmenuje se to Artitschokenbaum im Schnee tedy něco jako Artyčokovník ve sněhu (nebo spíš v zimě). Je to o to zvláštnější, že artyčoky nerostou na stromě.

Tak takhle jsem to napsal a vystavil na okounu v klubu o zajímavých uměleckých dílech. Stačí, když se tam podíváte o pár příspěvků nazpět. Nevím co je na takovýmhle umění zajímavýho, ale tenhle artyčokovník tam vlastně taky patří. Zajímají mě reakce tamnějších obdornic na umění, které klub neustále zásobují zajímavostmi. Křivdil bych jim, kdyby nebyla pravda, že se tu a tam v klubu objeví opravdu zajímavé dílo. Ano, objeví ale to jsou spíš výjimky.

Úplnou pravdou je, že obraz jsem viděl na stěně u Soni a malovala to jako políček a odpověď modernímu umění. Říkali jsme si, že by stačilo dílko předložit k posouzení vlivným odborníkům a kritikům a rázem je z toho obraz za tísíce eur. Kdo z vás modernímu umění opravdu rozumí, nechť nám to vyvrátí, rádi se necháme přesvědčit o kvalitách skutečných mistrovských děl.

P.S. Jelikož je okouní klub o zajímavých dílech nepřístupný nepřihlášeným uživatelům, překopíruju vám reakce okounů sem:

jkom: hele to ma neco do sebe!
ahura_mazda: Mně to příjde jako "mnoho pilulek extošky na house party"
captainn: Mnoho pilulek pro nic
jkom: ts, ne vsechno, co je hrave a ma fantazii, je drogove
Galaxian: Ja teda hlasuju pro jkom!
Karkar: Kočka v Nice rulezz a ten akvarel as well!

Žádné komentáře: